FAQ

Czy produkt można przed zakupem zobaczyć lub przymierzyć?

Sklep yesmaam.pl jest wyłącznie sklepem internetowym. 

Jakie są koszty dostawy?

W naszym sklepie wszystkie przesyłki są darmowe.

Ile trwa czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia i dostawy już od 48 godzin! 

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Niestety nie.
Zakupy wysyłamy po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie sklepowym.
Po zaksięgowaniu, wszystkie paczki wysyłamy kurierem UPS.

Czy zakupy można odebrać osobiście?

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia złożonego przez Internet.
Sklep YES MA’AM prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Zalecamy dokonywanie płatności bezpośrednio po zakończeniu zakupów w naszym sklepie.
Termin oczekiwania na wpłatę to 3 dni. Przelew powinien być zaksięgowany do upływu tego terminu; inaczej zamówienie zostanie anulowane.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

Płatności można dokonać poprzez system bezpiecznych płatności online payU.

Czy sklep wystawia fakturę VAT?

Tak, wystarczy w finalizacji zamówienia uzupełnić pola „dane do faktury”.

Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji.
Szczegółowy opis procedury znajduje się tu (regulamin)

W jaki sposób mogę reklamować/zwrócić zakupiony towar?

Reklamacje

Jeżeli otrzymana przez Ciebie rzecz posiada wady techniczne lub jest niezgodna z Twoim projektem gwarantujemy jej wymianę w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych! 

Aby dokonać reklamacji należy napisać na nasz adres zwroty@yesmaam.pl maila, w którym
prosimy opisać problem i dołączyć zdjęcie produktu przedstawiające wadę.

Zwroty

Jeżeli okazało się, że zamówiony rozmiar nie leży na Tobie jak powinien, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych wymienimy go na inny. Dotyczy to rzeczy gładkich, lub, jeśli Twój projekt nie będzie zbyt "personalny":)

Aby dokonać zwrotu należy napisać na nasz adres 
zwroty@yesmaam.pl maila, w którym prosimy opisać problem i dołączyć zdjęcie produktu przedstawiające wadę.

Zwrot/reklamacja musi zostać przeprowadzony zgodne z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami w regulaminie naszego sklepu.